martes, 30 de diciembre de 2008

Petits reptes - Pequeños retos


El dia de Sant Esteve vaig passejar per la Sant Silvestre de Riudellots, em vaig aixecar a les 6:30h amb una aiguaneu que queia i vaig començar l'entrenament del dia amb una ruta programada per el meu entrenador, Santa Cristina d'Aro-Riudellots, aproximadament uns 30 kms. amb uns 14 kg. de pes a l'esquena i tot xino xano, a 6'30 minuts el km vaig començar el dia, em vaig trobar amb una mica de fang al tram de la Pujada d'Alou fins a Llagostera pensant amb les dificultats que em trobaré a l'Àrtic, molt de fred. Vaig passar una estona difícil a Cassà de la Selva amb la pluja que anava caient i vaig decidir estolviar-me el fang tirant per la carretera, tres hores mes tard vaig arribar-hi amb els ànims de l'equip de l'Associació Atlètica de Palamos-Calonge-Sant Antoni que em vaig trobar a cinc kilòmetres de Riudellots. Moll i amb molta fred vaig arribar a la sortida de la cursa i vint minuts mes tard, sensa pes afegit, vaig prendre la sortida, un dia de gossos, pluja i fred, vaig començar lentament i tot seguit vaig possar-me les piles, una bona cursa d'entrenemant per la YAU-. Ben aviat aniré a la muntanya per acabar la meva preparació.

No hay comentarios: