jueves, 18 de diciembre de 2008

L'entreno de la setmana - El entreno de la semana

Aquest bloc sembla el teletienda, m'ha dit un amic, i potser te raó pro cal aprofitar la tirada per aconsseguit el màxim ja que son molts anys posant-hi peles de la butxaca. Ara us explicaré una mica l'entrenament de la setmana que em prepara amb cura en Josep Carballude, el meu entrenador i que de vegades penjaría d'un arbre alt, molt alt, com avui.
Avui he sortit a les 22:00h, la feina obliga, a rodar 20' i tot seguit 15 series de 5' a tope amb recuperacions de 1' i 10' per arribar a casa ben calent desprès de quasi dues hores de matxaca, em diu que es per enfortir la ment, jo penso un altre cosa, una vegada acabes notas que has aconsseguit un altre repte, cal estar fort per la Yukon.
Demà tinc un dia tranqui amb 8 kg a l'esquena 15' d'escalfament i 50' a 150-165 i 10' de suaus per acabar. El divendres tinc festa, l'ùnic dia per `recuperar per l'emboscada del dia següent 5h suaus per muntanya amb 9 kg.El diumenge 15' d'escalfament, 1h 40' a ritme fort >160 i per acabar 10' suaus, sort que el dilluns nomès tinc una hora suau i el dimarts 45' suaus i una sesió de gimnàs de dues hores.
Be amics no tot es teletiende, tambè cal pencar una mica.

No hay comentarios: