domingo, 4 de enero de 2009

Any nou vida nova

El darrer dia de l'any vaig participat a la cursa de Sant Silvestre a Cassà de la Selva, vaig sortir a les tres de la tarda de Santa Cristina d'Aro i vaig escalfar fent una mitja fins arribar a Cssà de la Selva per fer la cursa de 7 km. Any nou vida nova, diuen, el primer día el vaig celebrar a Sant Feliu de Guixols a la nedada a la badía per celebrar l'any nou, una temperatura de 12º a l'aigua i un dia fantastic, molts amics i nous projectes per começar amb força aquest esdevenir. El dia quatre de gener he fet la primera matatho de l'any, 42,2 km amb 14 kg. a l'esquena tot seguint el carril bici ha estat el primer entrenament ford de l'any, amb una temperatura de 15º ha estat una bona preparació per el que ha de venir a la YAU. Quan he he arribat a casa m'he adonat que estava molt estovat, mal de cames pro amb l'esperit renovat. Bon any a totom. Sembla mentida els pensaments que arribes a tenir quan et fan mal les cames, pro tenim que superar-ho. Demà tinc un entrenament suau amb series i el dia de reis tornem a la guerra amb un altre tirada important

No hay comentarios: