lunes, 26 de enero de 2009

Un cap de setmana molt ventos.


Renoi, quin vent aquest cap de setmana, a 160 km a Vallter on vaig anar a entrenar i a mes de 200 al Cap de Creus.
La foto d'avui es la visita a la botiga de Triesport a Sant Feliu de Guixols per provar-me el banyador que portarè a l'Artic, cal estar preparat per tot, igual podem prendre el sol i tot. La veritat es quhe anat a buscar unes barretes energètiques per el cap de setmana.
Tot i el vent pronosticat el dissabte vaig decidir anar a sobre de Tregurà de Dalt per provar, mai millor dit, l'equipació de vent, uns pantalons de gore i un "paclite" d'Aresta. Vaig arribar al voltant de les 10 del mati al costat de les antenes de TV on ja hi buffaba molt el vent, em vaig equipar amb les raquetes i la pulca "tunning" per agafar el cami que porta a Pardines, l'intenció es arribar a dalt del coll de Tregurà. A mesura que pujo el vent es fa mes fort i la neu mes fonda, quasi al arribar a dalt sento una fresa, un quad amb un para i els seus dos fills, una mica agosarat pujar tant amunt penso, baixen del quat i el nanu mes gran es tira cap baix amb l'esnou, penso que duen ser de la zona, m'equivoco, quan passo per el seu costat em pregunta si per on ha baixat el nanu es va a Tregurà, m'emprenyu molt, quina inconsciencia, ha anat en direcció al riu. Per sort ve un altre quad, en aquest cas sembla que es de Protecció Civil i sap el que es fa, comença la busqueda i jo segueixo cap amunt ja que sensa moto i tan amunt no podia fer res. Al final el troben, quina sort penso, una bona multa li tenien fotre.
Seguint cap a dalt el vent puja molt, tinc que tirar-me a terra quatre cops i dono la volta, m'espero a redós per gravar un video, ja l'adjuntarè aquesta setmana. Al final la prova del equip ha estat del tot satisfactoria i això em dona un punt mes de tranquilitat. Per cert, el vespre a veure el Barça, quin pardidasssss.
El diumenge vaig agafar el carril bici del "Carrilet" i vaig fer 16 km a uns 6' el km ja que fa una mica de pujada fins arribar al costat de Cassà de la Selva, mitja volta i cap a casa, aquesta vegada mes ràpid a un ritme sostingut de 5'20", al final 32 kms en 2 hores 54', crec que es la millor marca que he fet aquest any. ja falten pocs dies. El proper dimecres tinc una gravació a TV Costa Brava.

1 comentario:

Jaume Tolosa dijo...

Salvador, ets més mediatic que l´Obama!!!
Va que s'acosta el dia!!!