jueves, 8 de enero de 2009

Un nou gatget per la cursa

A la Yukon Artic Ultra el material es el mes important i cada dia que passa trobo nous gatgets que em poden fer bon servei a les terre gelides de l'Àrtic (en aquest moment estàn -32º, nit amb nuvols, no m'estranya que sigui de nit ja que tenen 18 hores nocturnes). En aquest cas son uns grampons per sabates esportives de la marca Kahtoola MICROspikes, aixo em permetrà poder caminar sensa les raquetes per zones amb molt de gel. Avui m'han fet una entrevista a Onda Cero Girona que ben aviat penjarè al blog. Acabo d'arribar a casa i tinc un paquet, les noves UKGear amb mitg numero mes per poder-me possar els mitjons de fred extrema que son molt mes grans que els de llana normals. Ahir vaig comprar les boses estanques per tenir seca la roba, es un no parar ja que cada dia surten nous dubtes cal cal solventar tecnicament. Cada dia tinc noves pors quan veig la temperatura que em tinc que enfrentar en aquesta aventura, sort que tinc bons amics que em van aconsellant amb els extres que m'han de facilitar l'existència en cursa pro tot i amb això no deixo de pensar en l'embolic que m'he ficat, això que ho faig per gust. Penso en les nits sensa dormir que vaig passar la primera vegada que vaig enfrontar-me a un repre com la Cape-Epic, comparat amb el que tinc ara es un passeig pro tot es pot superar amb il.lusió, recordo unes paraules de Swami Vivekananda:

Sempre hem de tenir present
que no serem lliures
sino que ja ho som
Qualsevol idea que estem lligats es una il.lusió
Qualsevol idea que som feliços o desgraciats
és una gran il.lusió.

2 comentarios:

Èric Pairet Artau dijo...

Hola mestre!

He trobat el teu blog a travès de la pàgina de Triesport; m'apassiona descobrir nous reptes a travès del teu blog, i a més veure com tu també tens els teus somnis!

Res, desitjar-te sort a la recta final per la Yucon, i no dubtis que seguiré mirant el teu blog!

Salutacions des de Banyoles!
* Èric.

JAVI SUBIAS dijo...

Venga que ya estamos!!!! animo campeón!!!!