martes, 3 de febrero de 2009

Ara si que va de bo - La presentació oficial

Ara si que va de debó, avui hem fet la presentació oficial a la Diputació de Girona amb el Diputat Narcis Casasas i l'Alcalde de Santa Cristina i President del Consell Comarcal del Baix Empordà Ricard Herrero m'han acompanyat en aquesta presentació. Moltes paraules d'ànim que em donaràn tota la força per poder acabar amb èxit aquesta aventura i en acabat moltes entrevistes als mitjans, en les meves paraules he recordat a tots els amics que m'ajudeu i animeu, moltes gràcies de nou. Ara venen els nervis per poder arreglar aquells petits detalls importants que sembla que no es sol.lucionen mai, pro al final tot acabarà be. Tinc un problema amb l'SPOT(Aparell de seguiment), l'organització s'ha oblidat de demanar la meva unitat, ara estàn mirant de trobar-ne un altre pro el problema es la configuració de l'aparell dins de la cursa, si no m'ensurto amb l'ESPOT tinc un pla B, llogar un telèfon per satelit.

Demà sortiràn varis articles a la premsa comarcal i provincial i ben aviat un reporatge que m'ha fet el Xavier de la Vanguárcia, nomès ens falta fer unes fotos demà al mati, ja les penjarè ja que sembla que seràn divertides, no vull avançar res i el divendres amb en Quico Amador i en Josep Carballude anirem al Montseny, si el temps ens ho permet per fer un reportatge per el Telenoticies i C33, amès de recollir la càmera que portaré mentre duri el repte i gravar-lo per Temps d'Aventura.

La previsió del meteo es molt bona per els propers 15 dies, en els cic primers dies de la cursa tindrem temperatures de -2º a -19º, temperatura primaveral, serà cosa del canvi climàtic. Cada día miro el temps, si voleu, vosaltres també podeu fer-ho al link del blog.

Recordar-vos que del dia 15 al 22 de febrer podeu enviar-me mails d'anim a:
info@thegreatoutdoors.de

1 comentario:

SERGI MINGOTE dijo...

hOLA sALVADOR,
no ens coneixem però et dessitjo molta sort en la teva aventura!
He vist que potser necessites un telefon via satel.lit.
Jo tinc un inmarsat que he utilitzat desde l'expedició a l'Everets al 2001.
Tinc interes de vendre'l (be de preu).
Si t'interesa em truques (659956917)
Una abraçada!