domingo, 8 de febrero de 2009

Darreres informacions i molts de nervis


Hola companys, darrer dia de preparació i nervis fent l'equipatge i preparant el viatge i el menjar ja que el dilluns tinc que anar a trebalar i no em donaria temps de fer-ho tot. Encara estic rebent molts mails de suport, moltes gràcies a tots!!.
Us adjunto les dades del vol i la llista de menjar que portarè a la cursa, he tingut molta feina en triar el mes adequat i he tingut que imprimir tota la informació per anar fent lectura a l'avió. Ja tinc ganes de de començar l'aventura.
Mentre estigui fora aquest blog serà el mitjà de comunicació oficial que el portarà en Quico Amador i com que m'emportarè el ordinador mirarè de fer els darrers post desde Whitehorse.

El viatge

SALIDA 10-Febrero-2009
BARCELONA 06.35 FRANKFURT 08.55
FRANKFURT 12.35 VANCOUVER 14.00
VANCOUVER 22.10 WHITERHOUSE -YUKON 00.29


REGRESO 24- Febrero-2009
WHITEHORSE 07.00 VANCOUVER 09.22
VANCOUVER 15.40 FRANKFURT 10.50
Día 25- FRANKFURT 15.50 BARCELONA 17.45

El menjar

Per aquest repte he decidit tirar de dieta Mediterrànea, la Carnicería Deulofeu de Santa Cristina d'Aro m'ha preparat unes boses amb formatges i embotits:

Formatge Parmegiano Reggiano
Cigaletes
Bayona

La resta del menjar está format per:

Fruits secs (Nous de Macadamia, Ametlles, Figues seques, Pa de figues, fruita desecada i datils)
Sopinstant
Spaguettis i arroç tipus Gallina Blanca
Cups de sopa.
Fideus xinos.
Infusions.
Beguda Isotonica - Powergym
BCAA'S - Powergym
Gels energètics - Triesport

2 comentarios:

PILTRAFAS dijo...

Hace casi un año nos tomabamos un cafe esperando el vuelo para marruecos y ahora ya estas camino del Yukon.
Cuidarse mucho..
Un abrazo fuerte y mucha suerte Salva.

JAVI SUBIAS dijo...

Bueno compañero. Nos vemos en nuestros sueños... en el aeropuerto de madrugada...