martes, 17 de febrero de 2009

La aventura continua.




Continuamos con pocas noticias pero si buenas, a las 5:41 horas de esta madrugada hora de España, 20:41 hora Whitehorse, Salvador ha conectado su Spot y ha dado señales de que se encuentra bien y esta durmiendo ahora en el segundo checkpoint Dog Grave Lake. Creo que con el se encuentra también Javi aunque no lo tengo muy claro, en la clasificación de la organización todavía no salen ninguno de los dos reflejados en ella pero tengo constancia de que se encuentran en este punto.
De momento los objetivos se están cumpliendo, ya que la idea era de cada dos o tres días hacer aproximadamente unas 100 millas, esperemos que la organización actualice las clasificaciones y la web con mas asiduidad y que Salva ponga el dispositivo de seguimiento en marcha para estar mas tranquilos, teniendo en cuenta que mientras nosotros dormimos ellos caminan, los artículos del blog a partir de mañana los colgare por la tarde y así podremos tener mas noticias e inclusive fotos de los participantes, habéis visto al de la bici como va? Es un maquina.
Que descansen nuestros aventureros, repongan fuerzas y mañana, esta tarde-noche hora de aquí, los tenderemos otra vez en carrera y esperemos que la climatología los siga respetando porque parece que ahora no hace mucho frío, hace una hora estaban en Whitehorse a -10.

Quico Amador.

12 comentarios:

DAVID CAMPS dijo...

Hem quedo més tranquil sabent que els dos estan bé. Que li pasa a l'spot d'en Salvador? Per interes general, per quan tenen pensat en Javi i en Salvador, arribar a meta?El que si es una sort es que la climatologia els respecti, els serà "més facil" l'aclimatació, no?
Vinga que ja es un dia més i això es important

Quico Amador dijo...

No se que li pasa al Spot d'en Salvador, crec que no el possa en seguiment pel tema de les bateries peró estariem mes tranquils si el portés engega't, hem de tenir en compte que dels 48 inscrits a la cursa, no tots porten l'aparell i no tots els que el porten el duen engega't, si segiu les noticies per la web de la organtzació veureu que 4 participants ja han plegat, i que el de la bici Alan Sheldon va com una bala es troba molt a prop de Carmacks.
De moment es troben en cursa i l'ideia es finalitzar-la exaurint els 8 dies, s'estan dosificant.
Força nois.

francis hernández dijo...

Gracies Quico. Ya pensaba que era yo el torpe. ANIMO Y ADELANTE...SIEMPRE ADELANTE.

Jaume Tolosa dijo...

Vinga, anims que a -10 deuen estar suant!!!

DAVID CAMPS dijo...

Ja he intentat clicar vaires vegades sobre el link de la cursa i no hem conecta, saps que pasa?

Jaume Tolosa dijo...

Emfotran fora de la feina, pero cada 5 mints estic mirant.
Sabeu alguna cosa més del Salvador? Fa molt que el Javi ha arribat a un control i ell no diuen res.

Quico, informan's

Anónimo dijo...

Acabo d'aterrar d'una feina a Girona i encara no he tingut temps de mirar gaire cosa, aquesta tarda em possarè les piles i recopilarè tota la informació possible, peró pel que sembla crec que poden estar junts ja que ahir al voltant de les 20 hores (whitehorse) en Salva va arribar a Braeburn una mica mes tard que en Javi, crec, si es confirma aixó, poden estar una mica mes amunt de Braeburn.
Mes trad actualitzarè el blog.

Quico Amador.

Anónimo dijo...

Buenos dias!

Salva llegó a Braeburn anoche sobre las 5 de la mañana. Al llegar se encontró con Javi, que a esa hora se estaba yendo ya camino del CP4.

Segun la organizacion, a esta hora (14:30 hora española), Salva está durmiendo placidamente en el CP3.. y parece que duerme calentito en una cama.. que suerte!

Un saludo
Rosana.

DAVID CAMPS dijo...

Alguien puede hacerme el favor de darme la dirección de la pagina donde seguir a Salva y Javi, a traves del Blog de Salvador no puedo conectar.
Gracias

Anónimo dijo...

http://www.arcticultra.de/en.php

Anna Buxó i Calzada dijo...

Això que no funcioni gaire bé l'spot de'n Salvador ens fa estar una mica neguitosos a tots, sort que al final el podeu localitzar i passar-nos informació sobre el seu estat i progrés. El comentari de la Rosana m'ha tranquilitzat i al mateix temps m'ha fet molta gràcia: nosaltres preocupats i ell dormint calentet en un llit. I que ho disfruti! Espero que tot segueixi anant com ara. Vinga que ja queden menys dies per passar fred! Ànims a tots dos i gràcies Quico per tot aquest seguiment i tota la informació que ens passes.
Una abraçada.

Anna Buxó

Anónimo dijo...

Doncs si està dormint es la millor noticia.Bona senyal.Segur que està recuperant forces.

Una abraçada,
Pablo Segura